Moga Ada Ruang Buatku

Saturday 8 September 2012

Terima Kasih SAHABAT

 Terasa dengan tindakan seorang sahabat yang menyalah tafsir kata-kata and cerita yang aku saja-saja buat untuk tenangkan hatiku dari memikirkan masalah yang datang, aku tak tahu mana silapku, hina sangatkah aku ini? jijik sangatkah batang tubuhku dan apa sahaja yang ada padaku? kenapa terlalu mudah kau menghukum? tergamak kau anggap aku seperti tu, status yang kau buat pagi tadi sungguh menyinggung aku, bukan aku ini lemah tak boleh di kata cepat terasa tapi aku tak boleh terima kau kata macam itu, aku sedar andai persahabatan ini kau terpaksa untuk berdepan dengan aku, hurmmm... terima kasih, semoga Allah yang membalasnya, tak layak aku berdendam, banyak lagi aku perlu uruskan dari makan hati atas semua ini, semoga menjawab persoalan. to "Hambah Allah"

No comments:

Post a Comment